شما می توانید Apiterapia کمک به درمان بیماری مزمن کلیه
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

Apiterapia، زنبور عسل درمان نیز نامیده می شود، یک درمان استفاده می کند که محصولات زنبور عسل، مانند گرده، زهر، عسل، بره موم، و غیره، برای درمان اختلالات مختلف است. در حال حاضر، بیماری مزمن کلیه دولت از سلامت بسیاری از مردم تاثیر می گذارد. زنبور درمانی می تواند کمک به درمان CKD؟

زنبور درمانی چیست؟

در چین، این درمان دارای سابقه ای طولانی در زمان اعمال برای درمان اختلالات مختلف. در میان محصولات زنبور عسل قبلی، عسل است به طور گسترده ای استفاده می شود. زنبور درمانی ترکیبی از تئوری زنبور عسل سوزن مایع و طب سوزنی.

می تواند بیماری درمان کلیه زنبور درمانی؟

بیماری مزمن کلیه به آرامی پیشرفت می کند. با کاهش عملکرد کلیوی، بیماران علائم و مشکلات بیشتر و بیشتر رنج می برند. در اینجا برخی از محصولات زنبور عسل کمک به مدیریت برخی از نشانه های بیماری کلیه است. برای مثال:

زنبور عسل: حاوی بیش از 70٪ گلوکز و فروکتوز است. علاوه بر این، آن را نیز انواع مختلفی از ویتامین ها، آنزیم ها، اسیدهای آلی، اسید آمینه، هورمون، عنصر ثابت و عناصر کمیاب. عسل خوب برای بیماران مبتلا به کبد، کلیه و یا بیماری های قلبی عروقی است. برای بیماران کلیوی، عسل می تواند ظرفیت ایمنی بیماران و مبارزه با کم خونی کلیوی را بهبود بخشد.

گرده زنبور عسل: با توجه به تحقیقات فرستاده، محتوای پروتئین و قند و شکر بیش از 50٪ در گرده زنبور عسل است، و شامل غنی از اسید چرب غیر اشباع است که می تواند اسید لینولئیک کافی و اسید لینولنیک برای بدن فراهم می کند. از همه مهمتر، گرده دارای یک تنوع از bioactivators به عنوان آنزیم، ترکیبات کتون زرد، هورمون، پروتئین ایمنی و کالمودولین. همه این می تواند ظرفیت ضد استرس تقویت بدن.

چسب زنبور عسل: این محصول است که معمولا برای درمان اختلالات دستگاه گوارش، رفع درد بیماران و جلوگیری از عفونت های باکتریایی و التهاب استفاده می شود.

اطلاع

از تجزیه و تحلیل بالا، ما می دانیم زنبور درمانی قطعا برای مدیریت مشکلات کلیوی مفید است. با این حال، تنها از نظر این درمان است قادر به درمان بیماری مزمن کلیه از ریشه نیست. اگر شما می خواهید برای دریافت بیماران کلیوی بهبود بیماری کلیوی نیز باید برخی از درمان های دیگر است که می تواند سلول های کلیه تعمیر تغییر کمک و بهبود عملکرد کلیه شرایط.

http://enfermedad-renal.com/Enfermedad-Renal-Cronica/1936.html





:: برچسب‌ها: بیماری مزمن کلیوی مزمن، درمان بیماری های کلیوی ,
:: بازدید از این مطلب : 227
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 25 دی 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: